Kanada: dzieci w prowincji Ontario muszą chodzić na zajęcia nt. homoseksualizmu
2010-02-16 00:00:00

Dzieci z miejscowości Hamilton w kanadyjskiej prowincji Ontario będą zmuszone do udziału w zajęciach pro-homoseksualnych organizowanych w szkole. Jak wynika z dokumentu, do którego dotarli dziennikarze, nauczyciele są w specjalny sposób instruowani, jak mają postępować, aby nie zezwalać rodzicom na zwalnianie dzieci z lekcji nt. homoseksualizmu.
Pod koniec stycznia kuratorium z okręgu Hamilton zorganizowało szkolenie dla nauczycieli, podczas którego rozdawano ulotki instruujące, w jaki sposób szybko zareagować na odmowę rodziców, sprzeciwiających się uczęszczaniu ich dzieci na zajęcia, zachęcające do akceptacji homoseksualizmu.
Do ulotek tych dotarł dziennikarz Mark Cripps, który umieścił je na stronie internetowej gazety „Hamilton Mountain News”. Wynika z nich, że rodzice w okręgu Hamilton nie mają żadnych praw, jeśli chodzi o edukację swoich dzieci. Cripps donosi także, że kuratorium zabroniło zwalniania uczniów z zajęć nt. homoseksualizmu.
Zgodnie z zaleceniami ministerstwa edukacji, kuratorium w Ontario już opracowało wytyczne dotyczące realizacji nowej polityki równościowej, ogłoszonej w ub. roku. Ministerstwo zaleciło Radom Szkolnym placówek oświatowych zarówno katolickich, jak i niekatolickich wdrożenie programów zwalczających „homofobię”.
Kuratorium w Ontario instruuje nauczycieli, jak mają postępować, aby przezwyciężyć sprzeciw rodziców, nie zgadzających się na udział swoich dzieci w zajęciach o homoseksualizmie. Sugeruje im, aby mówili rodzicom, że „jako nauczyciele nie mogą się zgodzić na wyłączenie dziecka z zajęć, na których rozmawia się o aborygenach, ludziach innych ras, niepełnosprawnych czy gejach i lesbijkach”. Godnie z instrukcjami nauczyciel powinien mówić: „Może Pan uczyć dziecko zgodnie z własnym systemem wartości w domu. Szkoły publiczne są od tego, by nauczyć wszystkich szacunku dla różnorodności i doceniania każdego” lub „To nie jest kwestia praw rodzicielskich. Dzieci mają prawo do pełnej edukacji wolnej od dyskryminacji”.
Indoktrynacji dzieci sprzeciwia się organizacja Hamilton-Wentworth Family Action Council, która już od 14 lat walczy m.in. o to, by w szkołach nauczano wartości judeo-chrześcijańskich.
Dziennikarz Mark Cripps, który ujawnił sprawę napisał, iż chociaż uważa, że homoseksualizm nie jest grzechem, to jednak nie zgadza się z brakiem poszanowania przez kuratorium poglądów rodziców na ten temat. „Czyżby kuratorium było przekonane, że wiara nie ma żadnego znaczenia w szkole? Czy wyznaje ono zasadę, że rodzice naprawdę nie mają prawa do wychowania swoich dzieci? Odrzucenie dogmatów wiary innych religii wcale nie jest pełną edukacją – podkreślił Cripps.
Źródło: LifeSiteNews.com, AS
W czwartek 5 czerwca w Poznaniu organizowane jest spotkanie Klubu „Polonia Christiana”, poświęcone tematowi obrony polskiej szkoły przed jej dalszą degradacją. Niebezpieczne pomysły Ministerstwa Edukacji Narodowej zagrażają normalnemu edukowaniu młodych ludzi w oparciu o tradycyjne wartości. Temat poznańskiego wykładu i dyskusji z udziałem Zdzisławy Piaseckiej ze „Stowarzyszania Nauczyciele dla wolności” brzmi „Edukacja zdrowotna, rodzicu czy wiesz…?”.
W czwartek 29 maja w „Starym Młynie” przy ul. Szerokiej 19 w Szczecinie odbędzie spotkanie Klubu „Polonia Christiana” z prof. Grzegorzem Kucharczykiem. W roku tysiąclecia pierwszej koronacji królów Polski nasz szczeciński klub zaplanował wykład „Świętość i suwerenność. Jak i dlaczego powstało tysiąc lat temu Królestwo Polskie?”.
Kierowani umiłowaniem Boga i Ojczyzny, a także odpowiedzialnością za losy Rzeczypospolitej i Narodu Polskiego, z pełnym przekonaniem wołamy: przestrzegamy wszystkich katolików przed głosowaniem w II turze wyborów prezydenckich na Rafała Trzaskowskiego!
W dniach 13-14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja pn. „Wiara i nauka w dobie sekularyzacji”, odwołująca się do najnowszych badań naukowych, dzięki którym więcej dowiemy się o istnieniu inteligentnego projektu, będącego alternatywnym – w stosunku do ewolucjonizmu darwinowskiego – wyjaśnieniem powstania świata. Bazujący na latach analiz i badań naukowcy pokażą nam, jak krucha jest teoria Darwina, akceptowana przez zwolenników materialistycznej i ateistycznej wizji poznania świata.
W sobotę 10 maja w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona problemowi, jaki nazwał i badał śp. Krzysztof Karoń. "Jak pokonać antykulturę?" - to pytanie, na które odpowiedzi szukałi prelegenci i uczestnicy dyskusji, widzący zagrożenia płynące na społeczeństwa państw rozwiniętych w XXI wieku.